Jak náročné chvilky proměnit v poklady?

Online randíčko plné inspirace a praxe - VSTUP ZDARMA

Co je to mindfulness a co vám online rande přinese?

"Mindfulness, česky všímavost. Mnozí z nás už tento pojem slyšeli. Mindfulness se totiž začíná prosazovat čím dál tím více. Pomocí této metody se totiž daří léčit i ty, u nichž již dříve různé formy terapeutické pomoci selhaly.  Mindfulness je efektivní při práci s chronickou bolestí, depresemi, úzkostí, ale i na poli léčby závislosti, poruch pozornosti, stresových poruch a poruch spánku.

Mindfulness využívají manažeři, podnikatelé a další profesně exponovaní lidé k redukci stresu, napětí a zvolnění tempa myšlenkových pochodů. Mindfulness se začíná implementovat do škol. Bylo prokázáno, že pokud děti tuto metodu používají, snižuje se jejich psychická únava, rozptýlenost či úzkostnost a zvyšuje se jejich schopnost soustředění." www.adicare.cz

Jak obohatila všímavost můj život?

  • Laskavost sama k sobě
    Narostla mi míra laskavosti k sobě samotné (to je asi největší fičák a benefit).
  • Tělo jako rádce
    Lépe vnímám své tělo, jeho signály a víc se dle nich řídím (je to super, nechat se unášet víc tělem než hlavou).
  • Znalost svých hranic
    Začala jsem si víc v životě uvědomovat své hranice, kudy mi přichází a odchází energie.
  • Spokojenost
    Vzrostla moje kreativita, hravost, radost.
  • Sama sobě oporou
    Prohloubily se i nepříjemné emoce, ale vím, jak s nimi nakládat, jak si být oporou (to jde zase k tématu laskavosti).
  • Tělo jako chrám
    Vzrostla úcta k mému tělu, touha o něj (o sebe) pečovat, poznávat ho/se a chtít pro sebe to nejlepší.

Všímavost pomáhá i zlepšovat naše vztahy, kvalitu spánku, zmírňuje projevy úzkostí a deprese. Díky praxi mindfulness můžeme zlepšít míru soustředění, navýšit produktivitu, změnit svůj zdravotní stav a zbavit se závislostí. Když jsme všímavější, jsme schopni regulovat nepříjemné okamžiky v našem životě - stres, těžké emoce, atd. 

Na co se můžete těšit na našem online setkání?

Na úvod se s vámi podělím o příběhy ze života, kde mě konkrétně mindfulness metoda pomáhá. Povíme si o tom, jak to máme v současné situaci jako lidé většinou nastaveno (pobývat hodně času v naší mysli, přemýšlet nad minulostí, budoucností) a co se s tím dá dělat. Jak se můžete začít konečně poznávat a vytvářet si tak vlastní cestu životem. Jak můžete pracovat se strachem, uvolňovat své tělo od stresu, úzkosti, těžkých pocitů a deprese. 

Pravidelná praxe mindfulness přinese i snazší rozhodování. Ukážeme si pár jednoduchých technik, které můžete provádět kdekoliv a kdykoliv (při vaření, v MHD, při hraní s dětmi) a přitom navyšujete svůj potenciál a spojení se sebou. Povíme si víc o online kurzu, který chystám a kde můžete svou všímavost dlouhodobě podpořit ve skupině dalších, podobně laděných žen. 

Chtěli byste Mindfulness přidat do vašeho života a nevíte jak na to? Neznáte žádné tipy jak pracovat se svou myslí a potřebovali byste si ulevit od stresu, zvýšit sebevědomí a sebedůvěru? Za tímto cílem jsem vytvořila Online mindfulness kurz, který trvá 8 týdnů a více se o něm dozvíte ZDE.